La Mesa de País de Verds Equo del País València, reunida aquest dissabte 21 de gener en la Seu Nacional de Compromís, dóna suport plenament a les polítiques ambientals desenvolupades al llarg d’aquests 19 mesos per la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural. Polítiques ambientals emmarcades en els compromisos assumits amb la ciutadania, confirmats pels seus vots, i recollits en l’Acord del Botànic.

Des de VerdsEquo estem plenament compromesos amb l’acció de Govern que donem suport amb la concreció d’un programa electoral que vam defensar i defensem. Som part d’un Govern plural en la seua composició, però amb una política unitària expressada en els acords contrets amb els quals ens sentim totalment identificats.

Desitgem mostrar el nostre total suport al treball desenvolupat per Julià Álvaro i el seu equip al capdavant de la Secretaria Autonòmica de Medi ambient i Canvi Climàtic. Les seues polítiques, les nostres polítiques, són un referent a nivell estatal de les quals ens sentim orgullosos. Som conscients que hi ha molta atenció posada sobre Verds Equo i sobre les persones que ens representen, perquè estem obrint camins de política verda des de la coherència i la decisió.

Les polítiques desenvolupades en matèria de residus, protecció del medi ambient, aigua o canvi climàtic són part fonamental del procés de transició cap a una societat i una economia més sostenible, tal com ja estan fent els països més avançats. Les resistències d’aquestes polítiques que es troben en sectors poderosos però minoritaris socialment, no poden estar per sobre dels interessos generals, ni el nostre partit, ni Compromís, ni el Govern del Botànic ho permetran.

La Mesa de País mostra el seu reconeixement i suport al bon treball realitzat pels nostres companys Fernando Rodrigo i Rubén Tello al capdavant de les seues respectives responsabilitats en la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural.

Des de VerdsEquo destaquem la nostra voluntat de continuar amb el treball realitzat dins de la Coalició Compromís, de la qual som fundadors, per a aconseguir una societat més justa, democràtica i sostenible.