Julià Álvaro desgrana les línies de treball de la Conselleria a l’Aplec de Carrícola

aplec-carricolaEls dies 20 i 21 de setembre, a Carrícola, hi hagué la cinquena edició de l’Aplec Ecologista del País Valencià. Al voltant de l’acollidora Ametlla de Palla, esta vegada l’aplec girà cap a les noves responsabilitats assumides per VerdsEquo. Una de les intervencions més ben rebudes de l’aplec fou la de Julià Àlvaro, que, com a Secretari Autonòmic de Medi Ambient, va desgranar les línies d’actuació de la Conselleria i aprofità per difondre entre les persones assistents un exemple de l’ecologia política confrontada a les responsabilitats de govern.

A més de Julià, tinguérem l’oportunitat d’escoltar a Antonio Turiel, científic de ciències del Mar del CSIC, parlant de la fi del petroli i els reptes que deriven d’aquesta nova realitat, i a Ricardo Almenar, biòleg expert en sostenibilitat mediambiental, qui va presentar el seu llibre “El bosc protector”. Per arredonir la nostra participació, un dels tallers impartits durant les jornades va ser el el de Biomassa presentat pel nostre company Carles Arnal.

L’Aplec a Carrícola és un fòrum de debat, reflexió i coneixement sobre medi ambient promogut per la Coordinadora Ecologista de la Vall d’Albaida (CEVA), La Colla Ecologista l’Arrel d’Ontinyent, Acció Ecologista-Agró i l’Ajuntament de Carrícola i que compta amb el suport de més d’una desena d’entitats.

Arxivat en: General, Urbanisme i Medi Ambient